Ridelejr 2023
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Ridelejren ligger i år fra søndag til onsdag og er med overnatning i telt for dem som har lyst. Har man ikke lyst til at overnatte, så er det også helt i orden. Så kommer man bare om morgenen, er med til dagens aktiviteter og bliver hentet igen sidst på dagen.

For dem som vil overnatte, skal teltene sættes op inden ridelejrens start. Aftal gerne med hinanden, hvem der kan sove sammen, hvem har telt med osv.
På ridelejrien deles man 2 elever om den samme hest. Lejren vil være fyldt med aktiviteter både med og uden hest.

Ridelejren er for elever i alderen 8 - 15 år.

Caroline laver et program for dagene.

Er der nogle forældre, der har mulighed for at overnatte eller komme med forplejning i løbet af ridelejren (Morgenmad, frokost, aftensmad og evt kage til eftermiddag), så vil vi blive meget glade.

Overskud fra ridelejren går til indkøb af ny elevhest.

11.06.2023
25.06.2023 kl. 15.00 - 28.06.2023 kl. 16.00