Championatspokaler 2019 - Stort tillykke til vinderne!

Championatspokaler for 2019 - Ridt er talt op - vindere er kåret og de modtager deres flotte vandrepokal til generalforsamling.

Årets pokal modtagere er:
  • Pony Spring: Helga Lilja Bjernadottier
  • Pony dressur: Rebecca Emilie Andersen
  • Hest Spring: Laura Kulas
  • Hest dressur: Camilla Lund

Stort tillykke til alle 4 - og det er en fornøjelse at se at MJR er på stævnebanerne.

Glæder os til at se meget mere af det i 2020.

Championatspokaler 2020

Uddeling af pokalerne sker til generalforsamlingen.

For at deltage, skal du være medlem af klubben og repræsentere klubben ved alle stævner du starter i indeværende år.

(Interne klubstævner, samt Ring og Spring/ Rid og andre træningsstævner tæller ikke med)

Der uddeles følgende pokaler:

• Hest dressur
  • Hest Spring
  • Pony Dressur
  • Pony Spring

Indberetninger af stævneresultater, skal ske senest 14 dage efter resultatet er opnået. (Med link til resultat)

Resultater modtages kun via e-mail: staevne@midtjydskrideklub.dk og skal indeholde følgende:
  • Rytters navn
  • Hest/Pony navn
  • Stævnedato, -sted og -type/niveau (R-, E-, D-, C-, B-, A-)
  • Klasse og placering (Ved placering forstås, at man har modtaget en roset. Der er også point for deltagelse/godkendte ridt
  • Fejlfrie runder i U-klasser/B0 runder giver 1 point uanset sværhedsgrad
  • Resultater ved B-, A- stævner ganges med 2

Den foreløbige stilling i championaterne vil fremgå her på siden og blive løbende opdateret.  Vinderne får pokalerne (vandrepokaler) som uddeles til generalforsamlingen.

Ved lige placering er vinderen i dressur den med højst gennemsnitlige procent, og i spring den med færrest sammenlagte fejl.

Vinderne får vandrepokalerne som uddeles til generalforsamlingen. (MJR betaler for graveringen)

Tidligere championatsvindere

Den ENDELIGE stilling 2018 kan ses her. Vinderne af championatspokalerne for 2018 kan ses i galleri. I år blev også kåret et æresmedlem.

Den ENDELIGE stilling 2017 kan ses HER. Vinderne af championatspokalerne for 2017 findes i galleri.