Indmeldelse
Vil du gerne gå til ridning skal du som det første skrive en mail til info@midtjydskrideklub.dk
Så vil vi i fælleskab finde ud af hvilket hold der vil passe til lige netop dig. Herfter vil du få en gratis prøvetime inden du melder dig ind i klubben.

Efter aftale kan du herefter oprette dig som profil og tilmelde dig det hold du skal på. Vær opmærksom på at du også skal tilmeldes som medlem i MJR.  Det er ikke muligt at gå til ridning uden at betale medlemskontigent, det betales halvårligt til d. 1 januar og 1. juli.

Udmeldelse
Udmeldelse skal altid ske til d. 1 med en månedsvarsel.  Udmeldingen skal ske skriftligt via e-mail til info@midtjydskrideklub.dk. Bemærk at betalt kontingent ikke tilbagebetales.

Framelding af medlemskontigent skal ske inden d. 1 december eller inden d. 1 juni også  skriftlige via e-mail til info@midtjydskrideklub.dk.